Lite av varje

Har fiskat med några kortare pass den senaste tiden. Några sikar och öringar. Nu har vattnet sjunkit så mycket att fisket i "Rattlesnake creek" har blivit bra. Denna bäck är fiskbar om jag cyklar upp 15-20 km. Har köpt in massa torrflugor för bäcken och hoppas på att fara dit någon gång snart. Har glömt skriva detta, när jag var i Kanada så berätta en kille för mig om att i våras så fångades det en 29,029 kg tung gädda (64 lb) med över 9 kg rom (20 lb) i en närbelagd sjö där jag var!
Sist jag var och fiskade så blev jag tvungen att fara hem pga dessa isklumpar som öste ner från himlen. De va mycket större när de föll. Denna bild är tagen 20-25 minuter efter de föll, tänk att de då har smält i 25-30 gradig värme i den tiden. Jag fick blåmärken på låren från dom.

Kommentarer:

1 David :):

Satan asså inte lugnt ^^ !.

Kommentera här: